Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν ένα ηλεκτρονικό μέσο ή το διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια όπως τις μηχανές αναζήτησης, τα social media, τα email και τις ιστοσελίδες τους για να συνδεθούν με τους τρέχοντες και τους πιθανούς πελάτες τους.
Η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης ( SEO ) αφορά τη βελτίωση της ιστοσελίδας σας ώστε να κατατάσσεται ψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Περιλαμβάνει τη χρήση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών, τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και την βελτίωση της δομής του ιστότοπου.
Η PPC είναι μια μορφή διαφήμισης όπου πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Οι πιο γνωστές πλατφόρμες PPC είναι η Google Ads και τα social media όπως το Facebook και το Instagram.
Η προώθηση της επιχείρησής σας μέσω των social media περιλαμβάνει τη δημιουργία και τη διαχείριση περιεχομένου στις πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn κ.α.. Στόχος είναι η αύξηση της αλληλεπίδρασης και της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας.
Η δημιουργία και η διάδοση πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου στοχεύει στην προσέλκυση και διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού, καθώς και στην οδήγηση κερδοφόρων δράσεων των πελατών.
Το email marketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να διατηρήσετε την επαφή με τους πελάτες σας και να τους ενημερώνετε για προσφορές, νέα προϊόντα και άλλες σημαντικές πληροφορίες.
Η ανάλυση δεδομένων και η δημιουργία αναφορών είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση της απόδοσης των ψηφιακών καμπανιών σας. Με τη χρήση εργαλείων όπως το Google Analytics, μπορούμε να παρακολουθούμε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και να αξιολογούμε την απόδοση των διαφημίσεων.