To ✔️Tip της εβδομάδας! – Μικρά Βίντεο

Δημιουργήστε και δημοσιεύστε μικρής διάρκειας βίντεο στα Social Media!

 

 

Δημοσιεύστε στο YouTube, στο Tik Tok ή ακόμα και στα Reels του Instagram αλλά και στο Facebook, μικρής διάρκειας βίντεο (μέχρι 18’’) και να εμπεριέχουν μουσική ή εκφώνηση με μουσική υπόκρουση (Video Marketing). Αποδεδειγμένα τα βίντεο που έχουν μικρή διάρκεια, και επενδύονται με μουσική ή συνδυασμό μουσικής και εκφώνηση έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό.

 

Δημιουργήστε ιστορίες μέσω των βίντεο με προκαθορισμένη στρατηγική δημοσιεύσεων αλλά και προκαθορισμένο στόχο.

 

Για παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι έχετε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών, θα ήταν πολύ καλή κίνηση να φτιάξετε ένα βίντεο με DYI κατασκευή μικρού φωτιστικού. Αν βάλετε εκφώνηση προσπαθήστε να τα πείτε όσο ποιο απλά γίνεται και οριοθετήστε βήματα,  Ο αριθμός των βημάτων δεν θα πρέπει να ξεπεράσει τα 3-5.

 

 

Έτσι, δημιουργείται η περιέργεια του πως γίνεται να φτιάξω φωτιστικό σε τόσο λίγο χρόνο.  Η απήχηση θα είναι αρκετή αν συνεχίσετε μια σειρά τέτοιων μαθημάτων και φυσικά έχετε όλα τα εξαρτήματα, που προτείνετε στο κοινό, εντός του καταστήματος σας.
Σημειώστε ότι “Σίγουρα χρειάζεται ποιοτικό περιεχόμενο, μεθοδικότητα και υπομονή”.
 
✔️ Τα λέμε στο επόμενο Tip για την διαχείριση των Social Media και τη στρατηγική επικοινωνίας με το κοινό σας.
close
Γεια σας!
Είναι χαρά μας να σας γνωρίζουμε.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε εκπληκτικό περιεχόμενο στα εισερχόμενά σας, κάθε μήνα.

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 − = 14