Οι λεζάντες (αναρτήσεις κειμένου) πλούσιες σε λέξεις κλειδιά.
Χρησιμοποιήστε λεζάντες που καθιστούν σαφές το θέμα της ανάρτησής σας χωρίς να γίνεται πολύ μεγάλο. Αυτό θα τραβήξει το ενδιαφέρον των θεατών και θα κάνει πιο πιθανό να σταματήσουν να κάνουν κύλιση για να παρακολουθήσουν το βίντεο σας ή να διαβάσουν την ανάρτησή σας.
Θυμηθείτε: κανείς δεν ξέρει τι θέλετε να του πείτε. Η άμεση κατανόηση από το κοινό για το περιεχόμενο της ανάρτησή σας παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανταπόκριση και εννοείτε στο τελικό στόχο που έχετε θέσει. Το να βρεις τις “πιασάρικες” λέξεις που θα βάλετε στην ανάρτησή σας, δεν έχουν να κάνουν μόνο με την βελτιστοποίηση, αλλά και με τα θέλω των υποψήφιων επισκεπτών στα social media.
Για να ανακαλύψετε σωστές λέξεις κλειδιά, ώστε να φτιάξετε σκελετό ανάρτησης και να στοχεύσετε χρήστες που ψάχνουν για το θέμα σας, κάντε έρευνα στο Google Searching, ακολουθήστε τα εξής εύκολα βήματα για αρχή:
- Πληκτρολογήστε στη μπάρα τη λέξη που έχετε σκεφτεί, η Google θα σας προτείνει λέξεις κλειδιά όπου πληκτρολογούν συνήθως οι users (βλ. screenshot 1)

2. Κοιτάξτε στο τέλος της σελίδας αναζήτησης τις συναφείς αναζητήσεις

Τα δύο παραπάνω σημεία εύρεσης προτεινόμενων ή συναφών λέξεων κλειδιών, θα σας δώσουν ιδέες πάνω σε ποιες λέξεις κλειδιά θα ενεργοποιήσουν τους users ώστε να έχετε αποτελέσματα
Τα λέμε στο επόμενο Tip για την διαχείριση των Social Media και τη στρατηγική επικοινωνίας με το κοινό σας.