Δημοσιεύστε αναρτήσεις στα social media τις κατάλληλες ημέρες και ώρες
Εδώ είναι το κλειδί, θα πρέπει να παρακολουθείται τα αναλυτικά στοιχεία του μέσου που αναρτάτε, για να έχετε εικόνα πότε το κοινό που σας ενδιαφέρει βρίσκετε κατά μεγάλο ποσοστό συνδεδεμένο.
Πολλές φορές συναντούμε επιχειρηματίες που μας λένε ότι ενώ κάνουν 2-3 φορές την ημέρα αναρτήσεις εν τούτης δεν έχουν απήχηση στο κοινό που στοχεύουν. Είναι λογικό…!
Το κοινό μας δεν κάθεται από το πρωί μέχρι το βράδυ μπροστά σε μία οθόνη. Στην διάρκεια της ημέρας για παράδειγμα θα βρεθούμε ταυτόχρονα συνδεδεμένοι με το 15-30% του συνόλου του κοινού μας.
Γι’ αυτό λοιπόν, αποφύγετε να αναρτάτε άσκοπα, δημοσιεύστε περιεχόμενο (φωτογραφίες, κείμενα, βίντεο) με προσεκτικές κινήσεις και δώστε βάση στην ανάλυση των δεδομένων, είναι σίγουρο ότι θα πάρετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
Πως μπορείτε να δείτε τα στοιχεία που σας ενδιαφέρουν;
Είναι εύκολο, για παράδειγμα: σε μια σελίδα του Facebook μπορείτε να δείτε στο μενού το κουμπί “Στατιστικά” που θα έχετε μια γενική εικόνα των αποδόσεων της σελίδας. Αν κάνετε όμως κλικ στις δημοσιεύσεις θα δείτε την απήχηση που είχε η κάθε δημοσίευση.
Έτσι θα βγάλετε κάποια συμπεράσματα. Ακόμα στο κουμπί “Κοινό” έχετε μια εικόνα των ηλικιών των ακολούθων σας καθώς και τις περιοχές που βρίσκονται.
Οι επαγγελματίες του χώρου συνήθως χρησιμοποιούμε εργαλεία προγραμματισμού των αναρτήσεων στα social media. Τα εργαλεία αυτά διαθέτουν αναλυτικούς πίνακες που βοηθούν των εκάστοτε διαχειριστή να έχει πλήρη εικόνα το πως συμπεριφέρεται το κοινό του.
Αναλύοντας λοιπόν τα στοιχεία και με την πολύτιμη βοήθεια του δωρεάν εργαλείου Google Analytics, θα έχετε εικόνα για τις ημέρες τις ώρες καθώς και τα είδη περιεχομένου που θα αναρτάτε.
Καλή επιτυχία!
Τα λέμε στο επόμενο Tip για την διαχείριση των Social Media και τη στρατηγική επικοινωνίας με το κοινό σας.