Συνδυαστική προώθηση περιεχομένου σε πολλαπλά κανάλια
H προώθηση περιεχομένου σε πολλαπλά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδανική (εφόσον γίνει σωστά) για να καταστίσει γνωστή μια φίρμα στο χώρο αυτό. Μία δημοσίευση για παράδειγμα, μέσα στο Facebook μπορεί να δώσει Χ αριθμό υποψήφιων πελατών που θα το δουν ή θα αλληλοεπιδράσουν επάνω του.
Αν όμως προσαρμόσετε την ανάρτηση και το εικαστικό περιεχόμενο (φωτογραφία, βίντεο κλπ.) και το δημοσιεύσετε σε περισσότερα κανάλια των social media, το αποτέλεσμα είναι πολλαπλάσιο. εμφανίζοντας έτσι πολύ καλύτερα αποτελέσματα στο Engagement.
Η Τεχνική της πολλαπλής προώθησης είναι εκείνη που θα εδραιώσει γρηγορότερα ένα brand στο κοινό των social media.
Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στη συχνότητα
Οι καταναλωτές ξεχνούν εύκολα μία φίρμα την οποία την βλέπουν μια φορά την εβδομάδα. Αποφύγετε όμως και το άλλο άκρο της υπερβολικής ποσότητας αναρτήσεων. Ειδικά όταν οι αναρτήσεις δεν έχουν σχέση με την εταιρεία σας, αυτό καλύτερα να το αποφύγετε.
Αναρτήσεις που δεν έχουν σχέση με το brand, καλό θα είναι να τις κάνετε στο προσωπικό σας προφίλ και όχι στη σελίδα της φίρμα σας. Αφενός μπερδεύει το κοινό, αφετέρου δεν θα έχετε σοβαρή επαγγελματική εικόνα.
Ο υπερβολικός αριθμός αναρτήσεων μπορεί να καταστίσει κουραστικό το brand, έχοντας αρνητικό αντίκτυπο προς τους δυνητικούς πελάτες.
Σε κάθε περίπτωση πολλαπλής προώθησης, θα πρέπει να διαμορφώσετέ ανάλογα το κείμενο και το εικαστικό, για να είναι συμβατό με τις γενικές απαιτήσεις του κοινού στο μέσο που έχετε επιλέξει.
Για την καλύτερη προσαρμογή ενός post ερευνήστε πως το κάνει ο ανταγωνισμός. Μια καλή έρευνα χρήσης social media από τους ανταγωνιστές, θα σας δώσει μια εικόνα του τρόπου προσέγγισης αλλά και συμπεριφοράς του κοινού,
Για να επιτύχετε τα μέγιστα των αποτελεσμάτων παρακολουθήστε τα αναλυτικά στοιχεία επίδρασης των αναρτήσεων που κάνετε και τροποποιήστε ανάλογα την στρατηγική σας.
Συμπέρασμα
Μελετημένες αναρτήσεις, όμορφα εικαστικά και αρκετή έρευνα και μελέτη είναι τα σημεία που θα καθορίσουν την στρατηγική σας παρουσία στα social media.
Καλή επιτυχία!
Τα λέμε στο επόμενο Tip για την διαχείριση των Social Media και τη στρατηγική επικοινωνίας με το κοινό σας.