Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

Το πρώτο πράγμα που θα κάνει το γραφείο μας είναι η ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθορίζοντας το "ποιος, τι, πότε και πώς" της εκστρατείας σας.

Θα ερευνήσουμε το κοινό και θα καθορίσουμε ποιο είναι το καταλληλότερο ακροατήριο όσο αφορά την στόχευση. Στη συνέχεια, θα δημιουργήσουμε μια στρατηγική περιεχομένου, για να καθοριστεί το μήνυμα της επιχείρησής σας.

Και τέλος, θα ορίσουμε τη χρονική στιγμή που θα αποσταλούν τα μηνύματα και πώς μέσω αυτών των μηνυμάτων οι παραλήπτες θα μετατραπούν σε πελάτες.

Προσελκύοντας κοινό

Το επόμενο βήμα είναι η δημιουργία στρατηγικής για την ανάπτυξη μιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων.

Αυτό επιτυγχάνεται συνήθως μέσω προσφορών και κινήτρων, έτσι ώστε οι χρήστες να σας παρέχουν την ηλεκτρονική διεύθυνσή τους σε αντάλλαγμα για κάτι χρήσιμο γι’ αυτούς. π.χ. ένα δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο.

Σε συνεργασία μαζί σας, θα αναπτύξουμε μια τέτοια στρατηγική, ώστε να βρούμε τα κατάλληλα εργαλεία για το δικό σας κοινό.

Πρόσκληση σε ενέργειες στον ιστότοπο

Το επόμενο βήμα είναι οι επισκέπτες του ιστοτόπου της επιχείρησής σας να μετατραπούν σε συνδρομητές μέσω π.χ. pop-ups, ανακοινώσεων στην κεφαλίδα ή την πλαϊνή μπάρα της ιστοσελίδας σας κ.α.



Με την παρακολούθηση των Analytics και της μέτρησης της εκστρατείας, συνδυάζουμε τη δημιουργικότητα των κειμενογράφων μας, των σχεδιαστών, και των παραγωγών διαφημιστικών βίντεο με τα δεδομένα αναζήτησης του κοινού σας.

Τα αποτελέσματα είναι μεγαλύτερη παρουσία αναζήτησης της επιχείρησής σας, ισχυρότερη αναγνωρισιμότητα και αποδεδειγμένη ROI.

Ενημερωτικά δελτία

Οι ειδικοί μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας θα σχεδιάσουν ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αντικατοπτρίζουν την επιχείρησή σας.

Το περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει σχετικά blogs, μελέτες, επερχόμενες εκδηλώσεις, και άλλα.

Αναφορά αποτελέσματος μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Η ομάδα ανάλυσης της grey & Orange, θα σας αποστέλλει μηνιαία αναφορά αποτελέσματος μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Τα στοιχεία, στα οποία εστιάζουμε είναι ο αριθμός συνδρομητών, το ποσοστό ανοίγματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα κλικ που πραγματοποιήθηκαν προς τον ιστότοπό σας, και οι μετατροπές που επιτεύχθηκαν.

Αναλύοντας και εξετάζοντας τα αποτελέσματα αυτά, θα προσαρμόζουμε την στρατηγική μας για τη μέγιστη βελτιστοποίηση.

Δείτε ακόμα...!