
Διαχείριση Ηλεκτρονικού Καταστήματος - e-shop
Διαχείριση Ηλεκτρονικού καταστήματος και πελατών
Όπως ένα φυσικό κατάστημα, έτσι και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί τη συνεχή παρουσία σας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες!
Η διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος μέχρι τώρα αρχίζει και τελειώνει στα τεχνικά θέματα. Μέχρι τώρα... γιατί από εδώ και στο εξής, εμείς στη Grey & Orange, προσθέτουμε τρία επιπλέον χαρακτηριστικά, τα εντάσσουμε στις υπηρεσίες μας και σας τα προσφέρουμε:
- Ολοκληρωμένη Διαχείριση eShop & Πελατών
- Διαχείριση Social Media
- Ολοκληρωμένο Marketing
Αυτά τα 3 χαρακτηριστικά είναι που θα καταστήσουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα λειτουργικό και φιλικό προς τους πελάτες σας.
Βασικοί λόγοι για να αναλάβει η εταιρεία μας τη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και τους πελάτες του:
- Το φυσικό σας κατάστημα δεν σας επιτρέπει να ασχολείστε επιμελώς και σε καθημερινή βάση με το eshop, όπως απαιτείται
- Οι απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών καθυστερούν πάνω από 1 ώρα σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, με συνέπεια να χάνονται πωλήσεις
- Οι απαιτήσεις της καθημερινότητας δεν σας επιτρέπουν να αφιερώσετε τον απαιτούμενο χρόνο στη διαχείριση των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος
- Οι γνώσεις σας σε θέματα Back End του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν είναι επαρκείς
- Οι απαιτήσεις επικοινωνίας μέσω των social media είναι για εσάς πρωτόγνωρες
- Αρκετά χαμηλότερο εργασιακό κόστος σε σχέση με αυτό του υπαλλήλου.
Πλατφόρμες eShops που διαχειριζόμαστε

Τιμοκατάλογος και υπηρεσίες διαχείρισης Ηλεκτρονικού καταστήματος
BASIC
€299/Μήνα
- Ώρες λειτουργίας 9:00 - 17:00 Δευτέρα - Παρασκευή
- Ανεξάρτητος Τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του eshop
- Data entry
- Εισαγωγή και εξαγωγή προϊόντων
- Επεξεργασία φωτογραφιών (Photoshop) 25 προιόντα ή 50 φωτογραφίες ανά μήνα
- Διαχείριση πελατών στο eshop
- Διαχείριση ερωτήσεων
- Αποστολή και διαχείριση ερωτηματολογίων για τη ποιότητα των υπηρεσιών
- Διασταύρωση στοιχείων ενημέρωση της αποθήκης
- Καθημερινή αποστολή σε συγκεντρωτική φόρμα των παραγγελιών
- Καθημερινή αποστολή ενημερωτικού αποθεμάτων αποθήκης
- Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
- Τεχνική συντήρηση του eshop
- Καθημερινό Backup
- Εβδομαδιαία αναφορά πεπραγμένων
Setup Fee: 150€
POPULAR
€499/Μήνα
- Ώρες Λειτουργίας: Καθημερινές 9:00-18:00 & Σάββατο 9:00-15:00
- Ανεξάρτητος Τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του eshop
- Data entry
- Εισαγωγή και εξαγωγή προϊόντων
- Επεξεργασία φωτογραφιών (Photoshop) 50 προϊόντα ή 150 φωτογραφίες ανά μήνα
- Σχεδιασμός Banners 4 τεμ./μήνα
- Διαχείριση πελατών στο eshop
- Διαχείριση ερωτήσεων
- Αποστολή και διαχείριση ερωτηματολογίων για τη ποιότητα των υπηρεσιών
- Διασταύρωση στοιχείων για τη σωστή ενημέρωση της αποθήκης
- Καθημερινή αποστολή σε συγκεντρωτική φόρμα των παραγγελιών
- Καθημερινή αποστολή ενημερωτικού αποθεμάτων αποθήκης
- Τεχνική συντήρηση του eshop
- Καθημερινό Backup
- Άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση (στις ώρες λειτουργίας)
- Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
- Εβδομαδιαία συγκεντρωτική αναφορά πεπραγμένων
Setup Fee: 200€
PREMIER
CALL
- Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Σάββατο 9:00-21:00
- Ανεξάρτητος Τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης των πελατών του eshop
- Data entry
- Εισαγωγή και εξαγωγή προιόντων
- Επεξεργασία εικόνας (Photoshop 150 προϊόντα ανά μήνα)
- Σχεδιασμός Banners (Unilimited)
- Διαχείριση πελατών στο eshop
- Διαχείριση ερωτήσεων
- Αποστολή και διαχείριση ερωτηματολογίων για τη ποιότητα των υπηρεσιών
- Διασταύρωση στοιχείων για τη σωστή ενημέρωση της αποθήκης
- Καθημερινή αποστολή σε συγκεντρωτική φόρμα των παραγγελιών
- Καθημερινή αποστολή ενημερωτικού αποθεμάτων αποθήκης
- Τεχνική συντήρηση του eshop
- Άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση (στις ώρες λειτουργίας)
- Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
- Καθημερινό Backup
- Εβδομαδιαία συγκεντρωτική αναφορά πεπραγμένων
- SOCIAL MEDIA MANAGEMENT
- Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες
- 360° MARKETING
- Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες
Setup Fee: Ανάλογα με τις απαιτήσεις
Custom
- Είμαστε υπερήφανοι για αυτό που αποκαλούμε ολοκληρωμένη διαχείριση 360°.
- Τι σημαίνει αυτό;
- Σημαίνει ότι προσπαθούμε να πάρουμε το βάρος της διαχείρισης, της ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησή σας εντελώς από τα χέρια σας, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στο δικό σας έργο ως επιχειρηματίας.
- Σημαίνει ότι επιδιώκουμε να πετύχουμε τους στόχους που έχετε θέσει εντός του προϋπολογισμού που έχετε προβλέψει.
Πληροφορίες
- Οι τιμές δε περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.
- Οι τιμές ισχύουν με 12μηνη σύμβαση
- Χρόνος ενεργοποίησης της υπηρεσίας: 5 ημέρες
- Γλώσσες που εξυπηρετούμε: Ελληνικά - Αγγλικά - Γερμανικά