Image

Διαχείριση Ηλεκτρονικού Καταστήματος - e-shop

Διαχείριση Ηλεκτρονικού καταστήματος και πελατών

Όπως ένα φυσικό κατάστημα, έτσι και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί τη συνεχή παρουσία σας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες!

Η διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος μέχρι τώρα αρχίζει και τελειώνει στα τεχνικά θέματα.  Μέχρι τώρα... γιατί από εδώ και στο εξής, εμείς στη Grey & Orange, προσθέτουμε τρία επιπλέον χαρακτηριστικά, τα εντάσσουμε στις υπηρεσίες μας και σας τα προσφέρουμε:

  1. Ολοκληρωμένη Διαχείριση eShop & Πελατών
  2. Διαχείριση Social Media
  3. Ολοκληρωμένο Marketing 

Αυτά τα 3 χαρακτηριστικά είναι που θα καταστήσουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα λειτουργικό και φιλικό προς τους πελάτες σας. 

Βασικοί λόγοι για να αναλάβει η εταιρεία μας τη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και τους πελάτες του:

  • Το φυσικό σας κατάστημα δεν σας επιτρέπει να ασχολείστε επιμελώς και σε καθημερινή βάση με το eshop, όπως απαιτείται
  • Οι απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών καθυστερούν πάνω από 1 ώρα σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, με συνέπεια να χάνονται πωλήσεις
  • Οι απαιτήσεις της καθημερινότητας δεν σας επιτρέπουν να αφιερώσετε τον απαιτούμενο χρόνο στη διαχείριση των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος 
  • Οι γνώσεις σας σε θέματα Back End του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν είναι επαρκείς
  • Οι απαιτήσεις επικοινωνίας μέσω των social media  είναι για εσάς πρωτόγνωρες
  • Αρκετά χαμηλότερο εργασιακό κόστος σε σχέση με αυτό του υπαλλήλου.

 

Πλατφόρμες eShops που διαχειριζόμαστε

διαχείριση eshop - πλατφόρμες - plugin

Τιμοκατάλογος και υπηρεσίες διαχείρισης Ηλεκτρονικού καταστήματος

BASIC

299/Μήνα

  • Ώρες λειτουργίας 9:00 - 17:00 Δευτέρα - Παρασκευή
  • Ανεξάρτητος Τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του eshop
  • Data entry
  • Εισαγωγή και εξαγωγή προϊόντων
  • Επεξεργασία φωτογραφιών (Photoshop) 25 προιόντα ή 50 φωτογραφίες ανά μήνα
  • Διαχείριση πελατών στο eshop
  • Διαχείριση ερωτήσεων
  • Αποστολή και διαχείριση ερωτηματολογίων για τη ποιότητα των υπηρεσιών
  • Διασταύρωση στοιχείων ενημέρωση της αποθήκης
  • Καθημερινή αποστολή σε συγκεντρωτική φόρμα των παραγγελιών
  • Καθημερινή αποστολή ενημερωτικού αποθεμάτων αποθήκης
  • Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
  • Τεχνική συντήρηση του eshop
  • Καθημερινό Backup
  • Εβδομαδιαία αναφορά πεπραγμένων
Setup Fee: 150€
Setup Fee: 200€

PREMIER

CALL

  • Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Σάββατο 9:00-21:00
  • Ανεξάρτητος Τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης των πελατών του eshop
  • Data entry
  • Εισαγωγή και εξαγωγή προιόντων
  • Επεξεργασία εικόνας (Photoshop 150 προϊόντα ανά μήνα)
  • Σχεδιασμός Banners (Unilimited)
  • Διαχείριση πελατών στο eshop
  • Διαχείριση ερωτήσεων
  • Αποστολή και διαχείριση ερωτηματολογίων για τη ποιότητα των υπηρεσιών
  • Διασταύρωση στοιχείων για τη σωστή ενημέρωση της αποθήκης
  • Καθημερινή αποστολή σε συγκεντρωτική φόρμα των παραγγελιών
  • Καθημερινή αποστολή ενημερωτικού αποθεμάτων αποθήκης
  • Τεχνική συντήρηση του eshop
  • Άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση (στις ώρες λειτουργίας)
  • Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
  • Καθημερινό Backup
  • Εβδομαδιαία συγκεντρωτική αναφορά πεπραγμένων
  • SOCIAL MEDIA MANAGEMENT
  • Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες
  • 360° MARKETING
  • Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες
Setup Fee: Ανάλογα με τις απαιτήσεις

Πληροφορίες

  • Οι τιμές δε περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.
  • Οι τιμές ισχύουν με 12μηνη σύμβαση
  • Χρόνος ενεργοποίησης της υπηρεσίας: 5 ημέρες
  • Γλώσσες που εξυπηρετούμε: Ελληνικά - Αγγλικά - Γερμανικά