Το Facebook Αλλάζει... πρόσωπο!

Το Facebook ξανασχεδίασε την πλατφόρμα του

Το Facebook αποκάλυψε έναν συνολικό επανασχεδιασμό - και πρέπει να πούμε ότι είναι πολύ καλό!

Η ανακοίνωση έγινε στο ετήσιο συνέδριο F8 της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας για το άνοιγμα της εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerberg αποκάλυψε το νέο design και συζήτησε το σκεπτικό της αλλαγής.

Ουσιαστικά, οι χρήστες του Facebook άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το Facebook τα τελευταία χρόνια. Αντί της δημοσίευσης, όλο και περισσότεροι χρήστες στρέφονται σε ομάδες και άλλους πιο ιδιωτικούς χώρους για να μοιράζονται περιεχόμενο στο δίκτυο.



Οι χρήστες των social media αφήνουν το Facebook και πιάνουν το WhatsApp

Λιγότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το Facebook για να διαβάσουν και να συζητήσουν ειδήσεις, καθώς κερδίζουν έδαφος άλλα μέσα όπως η εφαρμογή WhatsApp, σύμφωνα με τη νέα «Έκθεση Ψηφιακών Ειδήσεων» (Digital News Report) του Ινστιτούτου Reuters για τη Μελέτη της Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.

Η πτώση της δημοφιλίας του Facebook αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των ανησυχιών αρκετών χρηστών διεθνώς σχετικά με την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων τους και την παραπληροφόρηση μέσω ψευδών ειδήσεων (fake news).


Inbound Marketing

Τo Inbound Marketing βασίζεται στη δημιουργία περιεχομένου, το οποίο βοηθάει τον υποψήφιο πελάτη σας:

  •  να αναγνωρίσει τις ανάγκες του
  •  να κατανοήσει τις διαθέσιμες λύσεις και προϊόντα
  •  να καθορίσει αξιοκρατικά κριτήρια αξιολόγησής τους
  •  να επιλέξει, τελικά, τη δική σας επιχείρηση. 

Το Inbound Marketing μετατρέπει τους Ανώνυμους Επισκέπτες σας σε Πελάτες, με τη χρήση μιας προκαθορισμένης και αποτελεσματικής μεθοδολογίας, που περιλαμβάνει καθιερωμένες digital marketing πρακτικές, όπως το search engine optimization, το social media marketing αλλά και το email marketing, μέσα όμως από μια οργανωμένη και συνολική στρατηγική και με τη βοήθεια σύγχρονων εργαλείων marketing automation.


 

Πώς υλοποιείται μια Inbound Marketing στρατηγική;

  • Θα καθορίσουμε τα κοινά στα οποία απευθύνεστε και θα ανακαλύψουμε τις λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούν για να αναζητήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
  • Θα σχεδιάσουμε και θα υλοποιήσουμε websites και blogs, όπου θα δημοσιεύουμε ενημερωτικό περιεχόμενο που θα παράγουμε σε συνεργασία με τις δικές σας ομάδες.
  • Θα μοιραστούμε το περιεχόμενο αυτό μέσα από τα social media και θα το προωθήσουμε σε διαφημιστικά δίκτυα, για να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες.

Τι κερδίζετε με το Inbound Marketing; 

Με το Inbound Marketing όλες οι ενέργειες σας έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα, τα οποία παρακολουθείτε και αξιολογείτε ανά πάσα στιγμή. Έτσι μπορείτε σταδιακά να αναγνωρίσετε ποιες από τις ενέργειες αυτές λειτουργούν καλύτερα για εσάς και σας φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στους στόχους σας και τους πελάτες σας.


Ο νέος Firefox Quantum υπόσχεται ταχύτερη απόκριση και χαμηλότερη κατανάλωση μνήμης

Διαθέσιμος από τη Mozilla ο Firefox Quantum, η νέα έκδοση του δημοφιλούς browser. Ο Firefox Quantum υπόσχεται διπλάσια ταχύτητα και καλύτερη διαχείριση μνήμης.

Η νέα έκδοση 57 του Firefox με το όνομα Quantum ήταν μια αναβάθμιση για τον Firefox την οποία περιμέναμε από τον Σεπτέμβρη όταν για πρώτη φορά είχαμε πάρει μια πρώτη γεύση  για τις αλλαγές που θα έφερνε η νέα έκδοση του browser.