
Διαχείριση Ηλεκτρονικού Καταστήματος - e-shop
Διαχείριση Ηλεκτρονικού καταστήματος και πελατών
Όπως ένα φυσικό κατάστημα, έτσι και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί τη συνεχή παρουσία σας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες!
Η διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος μέχρι τώρα αρχίζει και τελειώνει στα τεχνικά θέματα. Μέχρι τώρα... γιατί από εδώ και στο εξής, εμείς στη Grey & Orange, προσθέτουμε τρία επιπλέον χαρακτηριστικά, τα εντάσσουμε στις υπηρεσίες μας και σας τα προσφέρουμε:
- Ολοκληρωμένη Διαχείριση eShop & Πελατών
- Διαχείριση Social Media
- Ολοκληρωμένο Marketing
Αυτά τα 3 χαρακτηριστικά είναι που θα καταστήσουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα λειτουργικό και φιλικό προς τους πελάτες σας.
Βασικοί λόγοι για να αναλάβει η εταιρεία μας τη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και τους πελάτες του:
- Το φυσικό σας κατάστημα δεν σας επιτρέπει να ασχολείστε επιμελώς και σε καθημερινή βάση με το eshop, όπως απαιτείται
- Οι απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών καθυστερούν πάνω από 1 ώρα σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, με συνέπεια να χάνονται πωλήσεις
- Οι απαιτήσεις της καθημερινότητας δεν σας επιτρέπουν να αφιερώσετε τον απαιτούμενο χρόνο στη διαχείριση των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος
- Οι γνώσεις σας σε θέματα Back End του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν είναι επαρκείς
- Οι απαιτήσεις επικοινωνίας μέσω των social media είναι για εσάς πρωτόγνωρες
- Αρκετά χαμηλότερο εργασιακό κόστος σε σχέση με αυτό του υπαλλήλου.
Πλατφόρμες eShops που διαχειριζόμαστε

Τιμοκατάλογος και υπηρεσίες διαχείρισης Ηλεκτρονικού καταστήματος
START - Τεχνική Υποστήριξη
€145/Μήνα
- Αναβαθμίσεις Plugins
- Αναβαθμίσεις Core
- Έλεγχος ασφάλειας
- Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
- Καθημερινό Backup
Setup Fee: 75€
BASIC
€339/Μήνα
- Ώρες λειτουργίας 9:00 - 17:00 Δευτέρα - Παρασκευή
- Ανεξάρτητος Τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του eshop
- Data entry
- Εισαγωγή και εξαγωγή προϊόντων
- Επεξεργασία φωτογραφιών (Photoshop) 25 προιόντα ή 50 φωτογραφίες ανά μήνα
- Διαχείριση πελατών στο eshop
- Διαχείριση ερωτήσεων
- Αποστολή και διαχείριση ερωτηματολογίων για τη ποιότητα των υπηρεσιών
- Διασταύρωση στοιχείων ενημέρωση της αποθήκης
- Καθημερινή αποστολή σε συγκεντρωτική φόρμα των παραγγελιών
- Καθημερινή αποστολή ενημερωτικού αποθεμάτων αποθήκης
- Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
- Τεχνική συντήρηση του eshop
- Καθημερινό Backup
- Εβδομαδιαία αναφορά
Setup Fee: 200€
POPULAR
€499/Μήνα
- Ώρες Λειτουργίας: Καθημερινές 9:00-18:00 & Σάββατο 9:00-15:00
- Ανεξάρτητος Τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης πελατών του eshop
- Data entry
- Εισαγωγή και εξαγωγή προϊόντων
- Επεξεργασία φωτογραφιών (Photoshop) 50 προϊόντα ή 150 φωτογραφίες ανά μήνα
- Σχεδιασμός Banners 4 τεμ./μήνα
- Διαχείριση πελατών στο eshop
- Διαχείριση ερωτήσεων
- Αποστολή και διαχείριση ερωτηματολογίων για τη ποιότητα των υπηρεσιών
- Διασταύρωση στοιχείων για τη σωστή ενημέρωση της αποθήκης
- Καθημερινή αποστολή σε συγκεντρωτική φόρμα των παραγγελιών
- Καθημερινή αποστολή ενημερωτικού αποθεμάτων αποθήκης
- Τεχνική συντήρηση του eshop
- Καθημερινό Backup
- Άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση (στις ώρες λειτουργίας)
- Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
- Εβδομαδιαία συγκεντρωτική αναφορά πεπραγμένων
Setup Fee: 300€
PREMIER
CALL
- Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Σάββατο 9:00-21:00
- Ανεξάρτητος Τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης των πελατών του eshop
- Data entry
- Εισαγωγή και εξαγωγή προιόντων
- Επεξεργασία εικόνας (Photoshop 150 προϊόντα ανά μήνα)
- Σχεδιασμός Banners (Unilimited)
- Διαχείριση πελατών στο eshop
- Διαχείριση ερωτήσεων
- Αποστολή και διαχείριση ερωτηματολογίων για τη ποιότητα των υπηρεσιών
- Διασταύρωση στοιχείων για τη σωστή ενημέρωση της αποθήκης
- Καθημερινή αποστολή σε συγκεντρωτική φόρμα των παραγγελιών
- Καθημερινή αποστολή ενημερωτικού αποθεμάτων αποθήκης
- Τεχνική συντήρηση του eshop
- Άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση (στις ώρες λειτουργίας)
- Σελίδα Tickets Support για έκτακτα συμβάντα και εκτός ωραρίου
- Καθημερινό Backup
- Εβδομαδιαία συγκεντρωτική αναφορά πεπραγμένων
- SOCIAL MEDIA MANAGEMENT
- Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες
- 360° MARKETING
- Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες
Setup Fee: Ανάλογα με τις απαιτήσεις
Πληροφορίες
- Οι τιμές δε περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.
- Οι τιμές ισχύουν με 12μηνη σύμβαση
- Χρόνος ενεργοποίησης της υπηρεσίας: 5 ημέρες
- Γλώσσες που εξυπηρετούμε: Ελληνικά - Αγγλικά - Γερμανικά