Το μάρκετινγκ περιεχομένου αναφέρεται σε κατάλληλες πληροφορίες για το κοινό-στόχο, την κατάλληλη στιγμή. Ωφελεί το brand της επιχείρησης και προωθεί τις σχέσεις με τους πελάτες.
Με μια πληθώρα επιλογών για τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας καθώς επίσης και μια προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ περιεχομένου ταιριάζει σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτου κλάδου.
Η στρατηγική επιλογή του content marketing είναι μέρος μιας ολοκληρωμένες φιλοσοφίας digital marketing 360. Δεν το συνιστούμε ως μοναδική επιλογή digital marketing αλλά μέρος συνόλου εργασιών.
Ένα δυνατό εργαλείο μάρκετινγκ που δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς με το κοινό που απευθυνεται το brand η το προϊόν.
Tip: Σχεδιασμός και κατασκευή eshop ή κατασκευή business site, χωρίς content marketing, δεν νοείτε!
Το σωστό περιεχόμενο κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει. Στην Grey & Orange δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία περιεχομένου που δεν θα περάσει απαρατήρητο και θα τραβήξει την προσοχή των αναγνωστών.
Κείμενα που ακολουθούν το πλάνο μάρκετινγκ και στοχεύουν με λέξεις κλειδιά αφενός την άνοδο της ιστοσελίδας στο ranking, αφετέρου την μετατροπή του επισκέπτη σε ένα πιστό πελάτη.
Σίγουρα, η επιχείρησή σας θα χρειαστεί να απαντά σε ερωτήματα που θα προκύψουν, αυτό θα πρέπει να γίνεται με τρόπο τέτοιο που να αφηγείται μια ιστορία και συνεπώς να αναγκάζει τον αναγνώστη να επιστρέψει στον ιστότοπό σας, θεωρώντας τον ως μια αξιόπιστη πηγή.
Οι ιστορίες έχουν σημασία. Οι καλογραμένες ιστορίες που ακολουθούν ένα ευρύτερο πλάνο μάρκετινγκ, είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά.
Στόχος της εταιρίας μας είναι να λανσάρουμε brands μέσω καινοτόμου μάρκετινγκ, από τη σύλληψη μέχρι τη δημιουργία και την επιτυχή μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη.
Με την παρακολούθηση των Analytics και της μέτρησης της εκστρατείας, συνδυάζουμε τη δημιουργικότητα των κειμενογράφων μας, των σχεδιαστών, και των παραγωγών διαφημιστικών βίντεο με τα δεδομένα αναζήτησης του κοινού σας.
Τα αποτελέσματα είναι μεγαλύτερη παρουσία αναζήτησης της επιχείρησής σας, ισχυρότερη αναγνωρισιμότητα και αποδεδειγμένη αύξηση ROI.